Bine ati venit in magazinul nostru
Details create a successful business!
Categorii

FAQ

Cum cumpar?

 

Pentru a comanda online poti alege varianta comanda rapida sau iti creezi un cont pe website-ul bsp-shop.ro.

               

               1.Daca optezi pentru comanda rapida, langa produsul dorit exista doua casute unde trebuie sa introduci numarul de telefon si numele, in acest caz te contactam si procesam comanda.

 

               2.Daca optezi pentru varianta “Creează-ți un cont”, beneficiile sunt urmatoarele:

  • Finalizezi comanda mai rapid;
  • Salvezi mai multe adrese de livrare;
  • Vezi istoricul tău de comenzi;
  • Urmărești stadiul noilor comenzi;
  • Salvezi articole în lista cu produse dorite unde esti informat de reduceri si revenire in stoc.

 

Dupa ce te-ai autentificat, ai ales produsul dorit, apesi pe butonul “ Adauga in cos”. Produsul solicitat se va transfera in cosul tau de cumparaturi (Pentru a vizualiza ce produse ai selectat, apasa butonul “ Cosul meu”)

Dupa ce ai adaugat toate produsele pe care vrei sa le achizitionezi, apasa butonul “Finalizeaza comanda”. 

Daca datele de contact si livrare sunt completate, comanda va fi lansata. 

Daca lipsesc datele de contact si livrare, le introduci in partea stanga a paginii, dupa care apesi butonul “Finalizeaza comanda” si comanda este lansata. 

 

      Cum se calculeaza pretul transportului si cat dureaza?

Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 2000 ron fara TVA. Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 1000 ron fara TVA, taxa de transport se va calcula in cosul de cumparaturi. Pentru produsele cu volum mare( exemplu: plottere, imprimante multifunctionale A3) se percepe o taxa de transport fixa in valoare de 200 ron fara TVA.

Pentru produse vandute de bsp-shop.ro care au specificat in cos un cost de livrare se percepe o taxa de livrare in valoare de  20 ron fara TVA( valoarea cosului 999 ron - 1999 ron ) sau 40 ron fara TVA (valoarea cosului 0.9-999 ron).

Pentru produsele aflate in stoc termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la plasarea comenzii, pentru produsele aflate in stoc furnizor veti fi informat de termenul de livrare in 1-2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii.  Livrarea se face prin curier rapid sau cu masinile proprii ( doar Bucuresti si judetul Ilfov ). În cazul în care produsele nu sunt în stoc, vă vom contacta pentru comunicarea termenului de livrare si confirmarea acestuia impreuna cu dumneavoastra. 

              

            Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate din showroom-ul bsp-shop.ro.

 

Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în e-mail-ul de confirmare a preluării comenzii. 

Mai multe detalii aici.

 

Cu ce firma de curierat se face livrarea?

Pana in prezent, livrarile se fac cu firma de curierat Sameday. Pentru Bucuresti si Ilfov, in anumite cazuri, putem efectua si noi livrarea cu masinile proprii.

 

Cum pot urmari statusul comenzii?

Comenzile înregistrate pe website-ul www.bsp-shop,ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”. De asemenea, vei primi prin e-mail informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate şi numărul de AWB. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării unei comenzi să te inregistrezi.

 

 

 

Cum contactez curierul?

Dupa confirmarea si procesarea comenzii, iti vom comunica printr-un e-mail numarul de AWB al coletului, data estimativa a livrarii si valoarea rambursului, daca este cazul. Din momentul primirii numarului de AWB, poti verifica statusul expeditiei pe website-ul Sameday sau contactand firma de curierat la numarul  021 – 637.06.60.

 

 

Cum platesc?

1. Ramburs

Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii. Pentru taxa ramburs, clientul trebuie sa achite o taxa fixa in valoare de 8 lei fara TVA. Aceasta taxa nu este inclusa daca optati pentru plata online, cu cardul.

2. Plata cu  Card

Online pe website-ul wwww.bsp-shop.ro

Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD;

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactiile online;

Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie sa introduceti urmatoarele informatii:

codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii);

data de expirare;

ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta.

3. Ordin de plata

Se genereaza o factura proforma si se trimite prin e-mail  catre client de un agent bsp-shop. Contul bancar este trecut in factura proforma in functie de cererea clientului.

Produsele vor fi trimise clientului dupa ce avem evidenta intrarii banilor in contul bancar al firmei Business Service Provider sau se transmite prin posta electronica dovada platii.

 

Se poate plati cu POS la livrare?

Plata cu POS la livrare este disponibila exclusiv pentru comenzile efectuate cu personal propriu (Bucuresti, Ilfov).

 

Am platit online si m-am razgandit. Ce fac?

Valoarea achitata va fi returnata in contul dvs. bancar, in termen de 14 zile lucratoare de la data anularii  tranzactiei.


Comanda achitata a fost anulata. Ce fac?

 Valoarea achitata va fi returnata in contul dvs. bancar, in termen de 14 zile lucratoare de la data anularii  tranzactiei.

 

Daca un anumit produs nu se mai afla pe stoc, cand redevine disponibil?

Stocurile se epuizeaza in momentul in care produsul nu mai este disponibil  in stocul nostru sau in stocul furnizorilor nostri. Aveti posibilitatea sa faceti o precomanda si un coleg o sa va contacteze, sa va ofere mai multe informatii sau ne contactati la nr de telefon: 0737.890.000 si/sau prin e-mail  sales@bsp-group.ro.

 

Care este termenul de retur al unui produs?

Termenul de retur al unui produs este de 14 zile si se aplica doar persoanelor fizice.

Mai multe informatii gasiti aici.

 

 

 

De ce returul nu este gratuit?

Returul este gratuit doar in cazul erorilor produse din cauza noastra. In restul cazurilor, returul este atat dreptul dar si responsabilitatea clientului.

 

 

Produsele sunt noi?

Toate produsele comercializate de compania noastra sunt noi.

 

Exista masuri de protectie cu privire la situatia epidemiologica prezenta in tara?

Da, in mod constant aplicam si sunt luate masuri de protectie cu privire la virusul SARS-Cov2.

 

 

 

Ultima actualizare 01.09.2021