Bine ati venit in magazinul nostru
Details create a successful business!
Categorii

Categorii

FAQ

Cum cumpăr?

 

Pentru a comanda online poți alege varianta comandă rapidă sau  îți creezi un cont pe website-ul bsp-shop.ro.

               

               1. Dacă optezi pentru comandă rapidă, lângă produsul dorit există două căsuțe unde trebuie să introduci numărul de telefon și numele, în acest caz te contactăm și procesăm comandă.

 

               2. Dacă optezi pentru varianta “ Creează-ți un cont”, beneficiile sunt următoarele:

 

  • Finalizezi comanda mai rapid;
  • Salvezi mai multe adrese de livrare;
  • Vezi istoricul tău de comenzi;
  • Urmărești stadiul noilor comenzi;
  • Salvezi articole în lista cu produse dorite unde ești informat de reduceri și revenire în stoc .

 

După ce te-ai autentificat, ai ales produsul dorit, apeși pe butonul “ Adaugă în coș”. Produsul solicitat se va transferă în coșul tău de cumpărături (Pentru a vizualiza ce produse ai selectat, apasă butonul “ Coșul meu”)

După ce ai adăugat toate produsele pe care vrei să le achiziționezi, apasă butonul “Finalizează comandă”. 

Dacă datele de contact și livrare sunt completate, comanda va fi lansată. 

Dacă lipsesc datele de contact și livrare, le introduci în partea stângă a paginii, după care apeși butonul “Finalizează comandă” și comandă este lansată. 

 

      Cum se calculează prețul transportului și cât durează?

 

 

Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 2000 ron fără TVA. Pentru comenzile cu o valoare totală mai mică de 2000 ron fără TVA, taxa de transport se va calcula în coșul de cumpărături. Pentru produsele cu volum mare( exemplu: plottere, imprimante multifuncționale A3) se percepe o taxa de transport fixă în valoare de 200 ron fără TVA.

Pentru produse vândute de bsp-shop.ro care au specificat în coș un cost de livrare se percepe o taxa de livrare în valoare de  21 ron fără TVA( valoarea coșului  sub 2000 ron).

               Livrarea se face prin curier rapid sau cu mașinile proprii ( doar București și județul Ilfov ). În cazul în care produsele nu sunt în stoc, vă vom contacta pentru comunicarea termenului de livrare și confirmarea acestuia împreună cu dumneavoastră.
               Pentru produsele aflate în stoc termenul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, pentru produsele aflate în stoc furnizor veți fi informat de termenul de livrare în 1-2 zile lucrătoare de la dată plasării comenzii.

              Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate de la sediul bsp-shop.ro.

 

Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în e-mail-ul de confirmare a preluării comenzii. 

Mai multe detalii aici.

 

Cu ce firmă de curierat se face livrarea?

Până în prezent, livrarile se fac cu firma de curierat Sameday și/sau firma de curierat DPD, Fan Curier. Pentru București și Ilfov, în anumite cazuri, putem efectua noi livrarea cu mașinile proprii.

 

 

Cum pot urmari statusul comenzii?

 

Comenzile înregistrate pe website-ul www.bsp-shop,ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”. De asemenea, vei primi prin e-mail informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate şi numărul de AWB. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării unei comenzi să te inregistrezi.

 

 

 

Cum contactez curierul?

 

 

Dupa confirmarea si procesarea comenzii, iti vom comunica printr-un e-mail numarul de AWB al coletului, data estimativa a livrarii si valoarea rambursului, daca este cazul. Din momentul primirii numarului de AWB, poti verifica statusul expeditiei pe website-ul Sameday sau contactand firma de curierat la numarul  021 – 637.06.60, in cazul in care echipamentul este livrat cu firma de curierat DPD, poți obține detalii la nr de tel 031.824.90.90 sau pe website-ul DPD. Pentru firma de curiera Fan Curier, poți obține detalii la nr. de tel +4021.9336 sau pe website-ul FanCurier.

 

 

Cum plătesc?

 

1. Plata cu  Card

Online pe website-ul wwww.bsp-shop.ro

Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD;

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacțiile online;

Pentru finalizarea oricarei tranzacțiile  trebuie  să introduceți următoarele informații:

codul cardului (toate cifrele de pe față cardului, fără spații);

data de expirare;

ultimele trei cifre de pe spatele cardului  inscripționate pe bandă cu semnătură ta.

2. Ordin de plata

 Se generează o factură proforma și se trimite prin e-mail  către client de un agent bsp-shop. Contul bancar este trecut în factură proforma în funcție de cererea clientului.

Produsele vor fi trimise clientului după ce avem evidenta intrarii banilor in contul bancar al firmei Business Service Provider sau se transmite prin poșta electronică dovada plății .

 

Se poate plati cu POS la livrare?

Plata cu POS la livrare este disponibilă exclusiv pentru comenzile efectuate cu personal propriu (București, Ilfov).

 

Am platit online și m-am răzgândit . Ce fac?

 

Valoarea achitată va fi returnată în contul dvs. bancar, în termen de 14 zile lucrătoare de la data anulării  tranzacției.

 

Comanda achitata a fost anulată. Ce fac?

 

 Valoarea achitata va fi returnată in contul dvs. bancar, in termen de 14 zile lucratoare de la data anularii  tranzactiei.

 

Dacă un anumit produs nu se mai află în stoc, când redevine disponibil?

 

Stocurile se epuizează în momentul în care produsul nu mai este disponibil  în stocul nostru sau în stocul furnizorilor noștri. Aveți posibilitatea să faceți o precomandă și un coleg o să va contacteze, să va ofere mai multe informații sau ne contactați la nr de telefon: 0752 66 11 11 și/sau prin e-mail  sales@bsp-group.ro .

 

Care este termenul de retur al unui produs?

 

Termenul de retur al unui produs este de 14 zile și  se aplică doar persoanelor fizice.

Mai multe informații găsiți aici.

 

 

 

De ce returul nu este gratuit?

 

Returul este gratuit doar în cazul erorilor produse din cauza noastră. În restul cazurilor, returul este atât dreptul dar și responsabilitatea clientului.

 

 

Produsele sunt noi?

Toate produsele comercializate de compania noastra sunt noi.

 

Există măsuri de protecție cu privire la situația epidemiologică prezentă în țară?

Da, în mod constant aplicăm și sunt luate măsuri de protecție cu privire la virusul SARS-Cov2.

 

 

 

Ultima actualizare 01.09.2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cele mai vândute produse

Ştiri