Bine ati venit in magazinul nostru
Details create a successful business!
Categorii
Prima pagină Formular pentru returnare produse

Formular pentru returnare produse

 

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere. Indiferent de situaţie.

In cazul in care o comanda la care s-a oferit un produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou.

Poti returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.

Te rugam sa completezi formularul de retur in cel tarziu a 14-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in calcul.

Puteti trimite coletul cu ce curier doriti.Returul coletului cade in sarcina clientului ( atat predarea spre curier cat si plata transportului ). Adresa de retur o aveti pe factura.

La ridicarea coletului de catre curier, este necesar sa ambalati produsul/produsele foarte bine, coletul sa mai contina factura si certificatul de garantie si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.

Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:

  • echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  • produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • licentele OEM activate;

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmatoarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta.

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Business Service Provider SRL va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre Business Service Provider SRL in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.

Business Service Provider SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
- furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Conform legislatiei in vigoare, orice cumparator poate returna orice produs achizitionat de pe site-ul www.bsp-shop.ro in termen de maxim 14 zile  de la data primirii lor de catre consumator, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare.

Va recomandam ca Produsele  sa fie returnate in ambalajul original (pentru a putea asigura revanzarea produsului si a asigura protejarea lor in timpul transportului) si insotite de toate documentele si accesoriile expediate (factura, certificat de garantie, manual de utilizare).

Taxele de returnare a produsului cad in sarcina clientului.

Coletele trimise cu ramburs, in scopul returnarii banilor, nu vor fi luate in considerare.

Business Service Provider SRL va restitui contravaloarea produselor in termen de maxim 14 de zile calendaristice ( 10 zile lucratoare ) din momentul returnarii  produsului.  

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial(aducerea la starea de conformitate), OuG 34/2014 art 14 alineatul 3, (daca este posibil)

Evaluarea produsului deteriorat, returnat de catre client in cele 14 zile legale, se face in maxim 7 zile lucratoare.

Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3)

            Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

Manipulările recomandate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
- în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se recomanda alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
- în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se recomanda alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu este indicata montarea accesoriilor consumabile.

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

- desigilarea sau instalarea licențelor software;
- desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de lenjerie intimă.

IMPORTANT! * Returnarea produselor  este valabila in contractele la distanta, numai pentru clientii persoane fizice, NU si pentru persoane juridice, conform ordonantei mai sus amintite.

 

Actualizare 01.09.2021

Va rugam sa folositi formularul de mai jos pentru a solicita returnarea produsului.

Campuri marcate cu * sunt obligatorii.