Bine ati venit in magazinul nostru
Details create a successful business!
    Categorii

      Informaţii Utile

      Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014.  Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
      Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
       Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Business Service Provider S.R.L. In cazul in care comanda a beneficiat de promotia "Transport gratuit", costul transportului , se va scadea din suma returnata

      Nu pot fi returnate produsele aduse pe comanda specială. Se considera "produse pe comanda specială",produsele care nu se afla pe stoc la momentul comenzii si care sunt aduse la solicitarea expresa a clientului.
      Acestuia i se va preciza in momentul comenzii faptul ca produsul comandat nu pate fii returnat pentru ca este adus la comanda specială a acestuia. 

      Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

      Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

      Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

      Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator.

      Consumatorul informeaza Business Service Provider S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract. 

       

      Obligatiile pentru Business Service Provider S.R.L:



      Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, exceptand costurile livrarii. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). 

      Obligatiile care revin Consumatorului:

      Produsele sunt inmanate Business Service Provider S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. 

      Produse excluse, fara drept de returnare

      Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
      • Licente software;
      • Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
      • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
      • Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
      • Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
      • Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
      •Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
      Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16. 

      Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:


      Produs nefunctional in primele 24 ore  de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 24 de ore de la primirea produsului Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator. Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

      Returnarea produselor la sediul Business Service Provider se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 12:00. Va recomandam expedierea prin curier.

      Mentiune In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

      Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate. 

      Trimiterea Garantiilor

      Formular Garantii 

      Costul transportului de la expeditor la sediul nostru fiind suportat de catre dumneavoastra, iar cel retur (cu produsul schimbat/reparat) de catre Business Service Provider S.R.L.
      Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei.



      In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de catre Departamentul Garantii).

      Cele mai vândute produse