Livrare comandă
Dacă produsul este în stoc și comanda este primită până la ora 12:00,în maxim 24 de ore are loc livrarea, pentru toate produsele. Livrarea se face prin curier rapid sau cu mașinile proprii (București și județul Ilfov). În cazul în care produsele nu sunt în stoc, vă vom contacta pentru comunicarea termenului de livrare și confirmarea acestuia împreună cu dumneavoastră.
Statusul unei comenzi
Comenzile înregistrate pe website-ul bsp-shop,ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”. De asemenea, vei primi prin e-mail informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate şi numărul de AWB. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării unei comenzi să te inregistrezi.
Livrarea
Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 2.000 ron fara TVA. Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 2.000 ron fara TVA taxa de transport este in valoare de 21 ron fara TVA si se va calcula in cosul de cumparaturi. Pentru produsele cu volum mare (exemplu plottere, imprimante multifunctionale A3, etc) taxa de livrare este in valoare de 200 ron (fara TVA).
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore la maxim 30 de zile.
Informații utile
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate de la sediul companiei Business Service Provider
Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii.
În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii (cel mult 24 ore), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : service@bsp-group.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul/ambalajul in care sa se indice eventualele probleme (deteriorare, neconformitate). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare.