Coșul meu

Cos
Coșul este gol.

Transport si livrare

Livrare comandă

Dacă produsul este în stoc și comanda este primită pîna la 12:00,in maximdouă zile lucratoare are loc livrarea, pentru toate produsele. Livrarea se face prin curier rapid sau cu masinile proprii ( doar Bucuresti si judetul Ilfov ). În cazul în care produsele nu sunt în stoc, vă vom contacta pentru comunicarea termenului de livrare si confirmarea acestuia impreuna cu dumneavoastra.

Statusul unei comenzi

Comenzile înregistrate pe bsp-shop,ro pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”. De asemenea, vei primi prin email informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate şi numărul de AWB. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar ca înaintea finalizării unei comenzi să te inregistrezi.

Livrarea

Livrare prin curier

Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat  prin care se livrează comanda dvs. 

Livrarea se face GRATUIT prin curier pentru comenzile a căror valoare totală depăşesc suma de 500 lei fara TVA, indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 500 lei fara TVA taxa de transport se va calcula in cosul de cumparaturi.

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.

Pentru produse vandute de bsp-shop.ro care au specificat in cos un cost de livrare se percepe o taxa de livrare intre 20-60 lei, indiferent de valoarea totala a comenzii, al numarului de produse.

Informații utile

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.

Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate din showroom-ul bsp-shop.ro.

Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii. 

În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : service@bsp-group.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare.